If you are a little pragmatic, and are a regular newspaper reader and watch news on TV channels, it will not take long for you to realize the disproportional happenings when it comes to Hindutva related news Be it pub attacks, or attack on churches, you cannot miss the week long mayhem reported in the media. You can easily make out that media are sitting hawks that prey out and demonize anything concerning the right wing Hindutva groups. After you read this you will know why.

Let us see the ownership of different media agencies.

NDTV: A popular TV news channel is funded by Gospels of Charity in Spain and supports Communism. Indian CEO Prannoy Roy is co-brother of Prakash Karat, General Secretary of the Communist party of India . Roy’s wife and Brinda Karat are sisters. During the Gujarat riots which took place in 2002, where Hindus were burnt alive, Rajdeep Sardesai and Bharkha Dutt working for NDTV at that time, got five Million Dollars from Saudi Arabia to cover only Muslim victims, which they did very faithfully. Not a single Hindu family whose near and dear ones had been burnt alive was interviewed or shown on TV.

India Today: This used to be the only national weekly which supported Hindu causes but it’s now bought by NDTV!! Since then the tone has changed drastically and has turned into Hindu bashing.

CNN-IBN: This is 100 percent funded by Southern Baptist Church, with its branches all over the world and head quarters in the US. The Church annually allocates $800 million for promotion of its channel. Its Indian head is Rajdeep Sardesai and his wife Sagarika Ghosh.

Times group list: Times Of India, Mid-Day, Nav-Bharath Times, Stardust, Femina, Vijay Times, Vijaya Karnataka, Times now (24- hour news channel) and many more are owned by the Times Group. Times Group in turn is owned by Bennet & Coleman. ‘World Christian Council’ does eighty percent of the funding, and an Italian Robertio Mindo, a relative of Sonia Gandhi, shares the balance 20 percent.

The Hindu: English daily, started over 125 years ago has been recently taken over by Joshua Society, Berne, Switzerland. N. Ram’s wife is a Swiss national.

Indian Express: Divided into two groups, The Indian Express and New Indian Express (southern edition) has ACTS Christian Ministries having a major stake.

Star TV: It is run by an Australian, who is supported by St. Peters Pontifical Church Melbourne.

Hindustan Times: Owned by Birla Group, but hands have changed since Shobana Bhartiya took over. Presently it’s working in Collaboration with the Times Group.

The Statesman: It is controlled by Communist Party of India.

Asian Age and Deccan Chronicle: Is owned by a Saudi Arabian Company with its chief Editor M.J. Akbar.

Tarun Tejpal of Tehelka.com regularly gets blank cheques from Arab countries to target Hindus only.

The ownership explains the control of media in India by foreigners. The result is obvious.
Secularism in our country means making Hindu traditions and beliefs a butt of ridicule. So many complexities have arisen because of media’s biased and satanic approach. Unfortunately, the data provided by them is treated as gospel truth by the Western media. The Western media project these dubious facts to place us in the dock. This unholy nexus has caused great harm to the image of Hindus and the image of India.

Source : Absolute Truth Network
Reference: http://absolute-truth.net

2,514 total views, 1 views today